Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE

Ár:
3.490 Ft
2.967 Ft
Kedvezmény: 523 Ft
Kedvezmény: 15%
Cikkszám: 133714
ISBN: 9789632935256
Központ: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Boltok: Előjegyezhető (6-12 munkanap)
Menny.:Darab

Ingyenes szállítás 10.000 Ft feletti rendelés esetén

INGYENES szállítás 25 000 Ft-tól.

Tartalom és részletes adatok

Leírás: Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.

BESZÁLLÍTÓ LÍRA KÖNYV ZRT.
KIADÓ ATHENAEUM
NYELV MAGYAR
SZERZŐ KLAUSZ MELINDA
KÖTÉSTÍPUS PUHATÁBLÁS
OLDALSZÁM 288

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Keresés