A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE
Cikkszám: | 133714 |
ISBN: | 9789632935256 |
Központ: | Előjegyezhető (6-12 munkanap) |
Boltok: | Előjegyezhető (6-12 munkanap) |
|
Tartalom és részletes adatok
Leírás: Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.
BESZÁLLÍTÓ | LÍRA KÖNYV ZRT. |
KIADÓ | ATHENAEUM |
NYELV | MAGYAR |
SZERZŐ | KLAUSZ MELINDA |
KÖTÉSTÍPUS | PUHATÁBLÁS |
OLDALSZÁM | 288 |